Co ja TUTAJ robię? - czyli dlaczego postanowiłam założyć bloga


Cześć!

Do napisania drugiego posta zabierałam się bardzo długo. Było to niestety podyktowane różnymi wydarzeniami niezależnymi w pewnym sensie ode mnie, ale o tym opowiem w oddzielnym poście.

Jak widać po tytule wpis będzie dotyczył motywów założenia "własnej" strony w internecie. Dlaczego? Jak? Co mną pokierowało? ITD...

Od początku.

Jestem zwykłą (tak mi się przynajmniej wydaje) dziewczyną - może raczej kobietą bo już 24 stuknęło :) - która, jak większość społeczeństwa w dzisiejszych czasach, traci sporo swojego, jakże cennego czasu na przesiadywanie z telefonem w ręku i nieustannym przeglądaniu Facebooka, Instagrama, oglądaniu filmików na Youtube oraz czytaniu/przeglądaniu różnych, różniastych Blogów. Na tym etapie życia, w którym się obecnie znajduje nie jest to na szczęście tak obsesyjne jak bywało wcześniej, kiedy byłam licealistką, a później studentką dzienną ;) Dlaczego więc nie zacząć samemu czegoś tworzyć skoro zawsze o tym... marzyłam?

Wiele razy myślałam w ten sposób: "Może i ja założę kanał na Youtube i będę nagrywać filmiki, a nóż się komuś spodobają". Tak, tak... tak właśnie myślałam - dlaczego tego nie zrobiłam? Po prostu się bałam! Co powiedzą znajomi jak mnie zobaczą (o ile w ogóle by zobaczyli), rodzina, chłopak.    A potem mówiłam sobie: "Po co ja będę coś zaczynać jak i tak pewnie mi się znudzi albo nie będę miała na to zwyczajnie czasu". I tak w sumie przestałam nawet o tym myśleć.

Może do rzeczy. Dlaczego więc Blog? Skoro to może mi też się znudzi?
Do założenia Bloga zabierałam się kilka lat. Na prawdę! I tak to jest w naszym życiu, że czasem do podjęcia jakiejś decyzji - a może w sumie nie decyzji, bo ona już gdzieś tam w głowie jest? - brakuje tego pierwszego kroku. W końcu jednak postanowiłam - zakładam Bloga i już! Czy ktoś to będzie czytał, czy też nie - zakładam. Powiedziałam mężowi, który nie miał nic przeciwko, podał nawet kilka pomysłów na wpisy, które mam nadzieję się w przyszłości pojawią :)

Czy teraz nie boję się co pomyślą inni? Nie. 
Myślę, że dla osób takich jak ja, które czasem nie mają odwagi wyrazić swojej postawy na forum publicznym, czasem są mało asertywne, a w stosunku do nowych osób i sytuacji bardzo nieśmiałe (tak, taka właśnie jestem i nie wstydzę się tego), tworzenie Bloga jest formą idealną.
Jest chyba łatwiej (chyba - jeszcze nie wiem, bo zaczynam☺), spokojniej, wolniej niż chociażby wspomniany wcześniej kanał na Youtube - nie neguję oczywiście takiej formy, bo podoba mi się ona bardzo, ale wiem że nie jest dla mnie.

Chcę, żeby ten Mój Blog był właśnie taki Mój. Prawdziwy, szczery, wyrażający moje poglądy, pokazujący mój charakter, dostępny dla innych. Ja lubię czerpać inspirację i mam nadzieję, że moje wpisy też kogoś zainspirują, chociażby jedną osobę - do ugotowania czegoś, do przemyślenia czegoś, może do kupienia czegoś ☺

Jestem pełna entuzjazmu, że ten wpis zachęci Was do zaglądania tutaj częściej i mam nadzieję, że dzięki tej notce poznaliście mnie trochę bardziej.


Karolina





Komentarze

Popularne posty